گر آنان می دانستند...

پی سی هاستینگ

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ

ابزار وبلاگ نویسی

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وبلاگ

تم دیزاینر

توبــــــــــــــه



گر آنان می دانستند...
افسران - اگر آنان که از من روی برمی گردانند می دانستند که چه اشتیاقی به آنها دارم از شوق جان می دادند

حدیث قدسی:
لو علم المدبرون عنی کیف اشتیاقی بهم و انتظاری الی توبتهم لماتو شوقا الی و لقطعت اوصالهم

اگر آنان که از من روی برمی گردانند می دانستند که من چه اشتیاقی به آنها دارم و منتظر بازگشت آنان هستم از شوق جان می دادند و بند بند بدنشان از هم گسیخته می شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : takhte2 تاریخ : شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, موضوع : <-PostCategory->


.:: This Themplate By : Theme-Designer.Com ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به :::تــــــــیپولوژی::: مي باشد.